Voel jij je futloos en moe?

wandelcoach Evert helpt helpt je vrolijker en gezonder te voelen door in de natuur te gaan wandelen
Wandelcoach Evert helpt je fit te voelen

Wandelen is goed voor je gezondheid. Het zorgt ervoor dat je mentaal en fysiek in balans blijft. Met een goede wandelhouding kan je verder wandelen zonder lichamelijke ongemakken zoals pijn in je voeten, knieën of rug.

  

Door elke dag een korte wandeling te maken met een goede wandeltechniek voel jij meer energie door je lijf stromen zodat jij je fysiek en mentaal sterk voelt!

 

Ja, ik wil meer energie door wandelen en bewust ademen

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Aanbieding: drie wandeltrainingen voor € 89,-

We gaan samenwerken aan je gezondheid!

Met mijn effectieve wandelprogramma krijg jij in drie weken een betere conditie en gezondheid!

Je bent in staat om elke dag een wandeling te maken en je geniet van je wandeling en na afloop kom je vrolijk thuis waarbij je trots op je zelf bent. 

Schrijf je in voor dé wandelcoaching die je verder gaat helpen!

 

Je krijgt hiervoor;   

  • persoonlijke begeleiding
  • om de dag 30 minuten bewegen
  • 180 minuten onder begeleiding wandelen
  • aandacht voor gezond eten
  • tips om te ontspannen
  • ademhalingsoefeningen
  • tevredenheids-garantie
  • energie en vrolijkheid!!

Wat gaan we doen?

We beginnen met een wandelanalyse om te kijken welke verbeterpunten jij hebt met wandelen.

Hiermee gaan wij direct aan de slag en ik help je met de ChiWalking methode om je looppatroon aan te passen.

 

Tijdens je wandelprogramma krijg je van mij dé beste wandeltraining.

We gaan samen drie keer één uur wandelen waarbij jij je looptechniek gaat verbeteren.

Tijdens onze wandeltraining ga je leren welke paslengte bij jou past en hoe je een goede wandelhouding aanneemt.

 

Met bewust ademen gebruik je optimaal je longcapaciteit waardoor je meer zuurstof gebruikt tijdens je wandeling. Door bewust te ademen zal ook je bloeddruk, hartslag dalen waardoor je gelijk al gezondheidsvoordelen krijgt.

 

Om de dag maak je een stevige wandeling waarbij je hartslag iets omhoog gaat.

Hierdoor ontwikkel jij een betere conditie en uithoudingsvermogen.

Om de dag trainen is belangrijk zodat je lichaam zich goed kan herstellen en voorkom je dat je overtraind raakt en blessures krijgt.

  

Naast meer bewegen met wandeltraining gaan we ook je eetpatroon aanpassen.

Zo ga je meer genieten van het drinken van water, eet je meer onbewerkt voedsel en ook belangrijk: minder suiker eten.

Doordat je minder suiker gaat eten zul je meer energie krijgen, dit komt doordat je lichaam over gaat op lichaamsvetverbranding wat beter is voor je energiehuishouding.

In onderstaande video van het Voedingscentrum wordt je uitgelegd hoe je makkelijker voor minder suiker gaat kiezen. 

 

Deze wandeltraining stelt je in staat om op zeer effectieve wijze aan je gezondheid te werken.

Na je eerste training zal je merken dat je makkelijker gaat wandelen. Wie wil dat nu niet?

De resultaten zullen geweldig zijn.

Je voelt je fitter en gezonder, je bloeddruk en hartslag zal verbeteren en ook je lichaamsgewicht zal zich aanpassen zodat jij tevreden kan zijn.

 

Je nachtrust zal verbeteren zodat jij uitgerust opstaat en elke ochtend een wandeling gaat maken voor meer energie.

 

EXTRA:

In deze drie weken krijg je ook nog de extra mogelijkheid aangeboden om je voeten en enkels sterker te trainen zodat jij makkelijker gaat wandelen zonder ongemakken zoals pijn in je voeten, knieën of rug.